Service level agreements

Het is belangrijk om goede afspraken te maken over het gewenste serviceniveau. Op die manier verzeker je de continuïteit van kritieke processen binnen je Exact Software omgeving. Alle gemaakte afspraken worden vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA). Je kunt kiezen uit een Essentials, Extensive, Exclusive en Comfort pakket. Hulp nodig bij het maken van een keuze? Vul dan de ComputerPlan Service Selector in!  

Vraag en Antwoord

Het ERP-systeem is van essentieel belang voor de dagelijkse bedrijfsvoering. De serviceverlening van ComputerPlan is er daarom op gericht om verstoringen van het systeem zo veel mogelijk te voorkomen. Mocht zich toch een storing voordoen, dan wordt deze volgens vooraf gemaakte afspraken door onze servicedesk opgelost. De servicedesk is daarnaast beschikbaar om antwoord te geven op al je vragen.

 Via ons eigen klantenportaal kun je vragen indienen, maar ook op ieder moment de status daarvan volgen. Ga hier naar het klantportaal.

Heldere serviceafspraken
Kortere responstijden voor support
Hulp bij updates, wijzigingen en configuraties

Kies het servicepakket dat bij je past

Hulp nodig bij het maken van een keuze? Vul de ComputerPlan Service Selector in voor advies.

Essentials

Essentials

Het Essentials-pakket biedt een bredere ondersteuning dan een standaard onderhoudsovereenkomst. Je kunt tevens gebruik maken van onze ruime openingstijden.

Extensive

Extensive

Het Extensive-pakket biedt meer garanties met kortere respons- en oplostijden, pro-actieve monitoring en specialistische (remote) ondersteuning. 

Exclusive

Exclusive

Het Exclusive-pakket biedt de kortste respons- en oplostijden, calamiteitenservice op locatie en beschikbaarheid van alle kritische applicaties.                                        

Comfort

Comfort

Het Comfort-pakket is voor organisaties die een mix aan servicegaranties willen. We bespreken samen de behoeften voor een pakket op maat.

Download icoon

De verschillen en mogelijkheden van onze SLA-contracten op een rij.

Download de brochure

De ComputerPlan Service Selector

Na het invullen van deze vragenlijst ontvang je een passend advies voor een service pakket. Het beantwoorden van de vragen duurt hooguit enkele minuten.

powered by Typeform

Advies

De ComputerPlan Service Selector adviseert het pakket dat het beste overeenkomt met de eisen die je aan onze dienstverlening stelt. Na het invullen van deze vragenlijst ontvang je een passend advies voor een service pakket. Het beantwoorden van de vragen duurt hooguit enkele minuten. 

LET OP
Het advies kun je direct printen, of je kunt de tekst selecteren en zelf bewaren. Je komt na het doorklikken op de speciale webpagina van de Service Solution.

Meer weten over de verschillen per pakket?
Vergelijk dan de pakketten met de handige downloads. Of neem contact ook met een adviseur voor een persoonlijke uitleg.

Disclaimer

Voordat je definitief een keuze maakt, raden wij altijd een persoonlijk gesprek met je account- of SLA-manager aan.

We helpen je graag met een passende keuze

Van plan om een SLA-pakket af te sluiten? Advies nodig of een second opinion? We denken graag met je mee om het meeste uit je servicepakket te halen. 

 

   015 279 89 99

   info@computerplan.nl