Wij bieden drie standaard servicepakketten óf service op maat. De standaard servicepakketten van ComputerPlan zijn Essentials, Extensive en Exclusive. Een servicepakket is samengesteld uit die servicecomponenten die het beste aansluiten op de mate van zekerheid, ondersteuning en service die je organisatie nodig heeft.

Wanneer je specifieke eisen of wensen hebt, of je organisatie vraagt om afwijkende afspraken op meerdere, kritische onderdelen, biedt ComputerPlan de service solution Comfort. Met dit pakket kunnen over alle servicecomponenten in detail aanvullende en afwijkende afspraken worden gemaakt.

Definitieve keuze en configuratie
De kosten van een standaard servicepakket vallen lager uit dan wanneer je kiest voor Comfort, zelfs als je enkele onderdelen niet nodig hebt. De Comfort-oplossing is interessant als een servicepakket niet volledig voorziet in de servicebehoefte en je aanvullende en afwijkende afspraken wilt maken.

Heb je een keuze gemaakt, dan bepaal je zelf welke applicaties en onderdelen je toevoegt aan het servicepakket, zoals rapportages, koppelingen en taken. Dit noemen we de ‘configuratie items’.

De gemaakte afspraken gelden integraal voor alle applicaties en oplossingen die daarin zijn opgenomen. Op applicaties die je niet hebt opgenomen, ontvang je basisondersteuning.

Deel je wensen met onze SLA-expert

Onze SLA-expert vertelt je graag meer over de mogelijkheden van onze SLA pakketten. Vul het formulier in om in contact te komen.