Exact Software Helpdeskmedewerker

Als Exact Software Helpdeskmedewerker ondersteun je de relaties van ComputerPlan door het beantwoorden van hun vragen en het oplossen van storingen op het gebied van Exact Software. Jij zorgt ervoor dat klanten altijd zorgeloos werken en altijd op jouw expertise kunnen rekenen.

Werkzaamheden van een Exact Software Helpdeskmedewerker

Als Exact Software Helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die hulp nodig hebben bij hun Exact software omgeving. Hierbij zijn je dagelijkse werkzaamheden als volgt te omschrijven:

  • Je draagt zorg voor het beantwoorden van Exact Software gerelateerde vragen die telefonisch, via de e-mail of via de portal bij ons binnen komen. Je weet als geen ander d.m.v. het gericht stellen van de juiste vragen snel tot een juiste analyse te komen. Je beantwoordt de gestelde vragen waar mogelijk direct en draagt zorg voor een juiste registratie in onze database.
  • Je hebt de verantwoordelijkheid voor en bewaakt de voortgang van de issues die een nadere analyse behoeven. Deze pluis je waar mogelijk zelf uit (al dan niet met behulp van een collega of externe partij) en binnen de gestelde contracttermijnen zorg je voor een passende oplossing. Daarbij beoordeel je in overleg met je teamleider of een vraagstuk waar een specifieke expertise vereist is doorgezet moet worden naar een collega, of als een adviserend gesprek gewenst is een accountmanager ingeschakeld moet worden.
  • Last but not least is het herkennen van en adviseren in betaalde consultancy-uren een belangrijk onderdeel van de functie. Om dit te stimuleren ontvang je voor iedere geplaatste consultancy-opdracht een bonus.

 

Waar moet je aan voldoen?

Als Exact Software Helpdeskmedewerker voldoe je aan de volgende criteria:

  • MBO+ /HBO werk- en denkniveau
  • Dienstverlenende instelling
  • Communicatief sterk en stressbestendig
  • Sterk analytisch vermogen
  • Affiniteit met ICT en bij voorkeur enige kennis van Microsoft besturingssystemen
  • Bij voorkeur enige boekhoudkundige kennis en kennis van bedrijfsprocessen
  • Ervaring met Exact software en/of SQL server is een pré

 

Wat bieden wij?

Wij zijn trots op ons personeel en daarom belonen wij ze met uitstekende arbeidsvoorwaarden:

  • Een sterk, gezond bedrijf met 35 jaar ervaring in de ICT-branche
  • Leuke collega’s in een klein maar gezellig team binnen een groeiende organisatie van meer dan 40 collega’s
  • Uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden
  • Doorgroeimogelijkheden naar bijv. consultancy
  • Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • 25 vakantiedagen + 1 non-sick day
  • Leuke bedrijfsuitjes en een gezellige vrijdagmiddagborrel

 

Onze cultuur

Het bedrijf
ComputerPlan is al meer dan 35 jaar toonaangevend ICT-specialist. Wij leveren naast Exact Software ook oplossingen in combinatie met gekoppelde applicaties van Scan Sys, Eddon, Orbis en Sumatra ook ICT-oplossingen in de vorm van Clouddiensten (Microsoft Azure) en systeembeheer. Een bedrijf wat te omschrijven is als een no-nonsens bedrijf waar de klant én de medewerker centraal staat.

De Exact Software Helpdesk
Onze Exact Software Helpdesk bestaat uit een klein informeel team waar iedereen met zijn of haar specifieke specialisme het verschil maakt. Als gecertificeerd Exact Support Partner zijn wij al jarenlang hét aanspreekpunt voor alle Exact software gerelateerde vragen. Daarnaast beantwoorden wij als officieel partner de eerstelijns supportvragen voor Scan Sys, Eddon, Orbis en Sumatra.

Solliciteer direct

Ben jij de Exact Software helpdeskmedewerker die wij zoeken? Vul onderstaand contactformulier zo uitgebreid mogelijk in, dan nemen wij contact met je op! Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Jolanda Paanakker (jpaanakker@computerplan.nl).

Exact Support helpdeskmedewerker bij ComputerPlan