Exact Software Supportspecialist

ComputerPlan maakt momenteel een sterke groei door en is daarom op zoek naar een Exact Software Supportspecialist voor ondersteuning van de Exact Software helpdesk. In deze functie ondersteun je de relaties van ComputerPlan door middel van het uitzoeken en oplossen van hun specifieke Exact Software gerelateerde issues die door de eerste lijn zijn doorgezet.

Werkzaamheden van een Exact Software Supportspecialist

Als Exact Software Supportspecialist ben je verantwoordelijk voor de continuïteit van de werkzaamheden van onze relaties aangaande hun Exact Software en gerelateerde applicaties. Jij kunt vanwege je inzicht, kennis en ervaring meedenken met de klant over hun specifieke problematiek en een passende oplossing bieden. Hierbij zijn je dagelijkse werkzaamheden als volgt te omschrijven:

        • Je draagt zorg voor het binnen de gestelde contracttermijnen oplossen van Exact Software gerelateerde issues die door de eerste lijn zijn doorgezet, en zorgt voor een duidelijke registratie in onze database.
        • Je bent verantwoordelijk voor de continuïteit van de werkzaamheden van onze klanten als het gaat om de door ons geleverde Exact software en gekoppelde applicaties en kent de bedrijfskritische processen.
        • Je bent de spin in het web in de communicatie tussen klant, (extern) IT beheerder, derde partijen als Exact Software, Scan Sys, Eddon, Orbis en Sumatra, betrokken consultants en accountmanager.
        • Waar nodig zul je ingepland worden (remote of op locatie) voor betaalde opdrachten als bestandsreparaties, inrichtingskwesties, updates en instructies .

    Waar moet je aan voldoen?

    Als Exact Software Supportspecialist voldoe je aan de volgende criteria:

        • HBO bedrijfseconomie/Informatica of gelijkwaardig
        • Kennis van en ervaring met Exact Software en SQL server
        • Relevante ICT kennis
        • Dienstverlenende instelling
        • Communicatief sterk
        • Flexibel en stressbestendig
        • Sterk analytisch, probleemoplossend vermogen
        • Creatieve, out-of-the-box denker
        • Bij voorkeur in het bezit van een rijbewijs

    Wat bieden wij?

    Wij zijn trots op ons personeel en daarom belonen wij ze met uitstekende arbeidsvoorwaarden:

        • Een sterk, gezond bedrijf met 35 jaar ervaring in de ICT-branche
        • Leuke collega’s in een klein maar gezellig team binnen een groeiende organisatie van meer dan 40 collega’s
        • Uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden
        • Doorgroeimogelijkheden naar bijv. consultancy
        • Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
        • 25 vakantiedagen + 1 non-sick day
        • Leuke bedrijfsuitjes en een gezellige vrijdagmiddagborrel

    Onze cultuur

    Het bedrijf

    ComputerPlan is al meer dan 35 jaar toonaangevend ICT specialist. Wij leveren naast Exact Software ook oplossingen in combinatie met gekoppelde applicaties van Scan Sys, Eddon, Orbis en Sumatra ook ICT oplossingen in de vorm van Cloud diensten (Microsoft Azure) en systeembeheer. Een bedrijf wat te omschrijven is als een no-nonsens bedrijf waar de klant én de medewerker centraal staat.

    De Exact Software Helpdesk

    Onze Exact Software Helpdesk bestaat uit een klein informeel team waar iedereen met zijn of haar specifieke specialisme het verschil maakt. Als gecertificeerd Exact Support Partner zijn wij al jarenlang hét aanspreekpunt voor alle Exact software gerelateerde vragen. Daarnaast beantwoorden wij als officieel partner de eerstelijns supportvragen voor Scan Sys, Eddon, Orbis en Sumatra.


    Solliciteer direct

    Ben jij de Exact Software Supportspecialist die wij zoeken? Vul onderstaand contactformulier zo uitgebreid mogelijk in, dan nemen wij contact met je op!  Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Jolanda Paanakker (jpaanakker@computerplan.nl).