Ben jij onze nieuwe (Senior) Exact Support Specialist?

Ben jij een (ervaren) Exact software specialist? En ben jij een gedreven en communicatief sterke persoonlijkheid die de meest complexe vraagstellingen van klanten als de ultieme uitdaging ziet? Ken jij dat voldane gevoel als je een opgeluchte klant door jouw expertise op weg hebt kunnen helpen? Dan hebben we jou nodig om ons team te versterken!

(Senior) Exact Support Specialist

Wie is ComputerPlan?

ComputerPlan is al meer dan 35 jaar toonaangevend ICT specialist. Wij leveren naast Exact Software ook oplossingen in combinatie met gekoppelde applicaties van Scan Sys, Eddon, Orbis en Sumatra. Daarnaast hebben wij ICT oplossingen in de vorm van Cloud diensten (Microsoft Azure) en systeembeheer. Een bedrijf wat te omschrijven is als een no-nonsens bedrijf waar de klant én de medewerker centraal staat.

Wat doet onze Exact supportafdeling?

Onze Exact supportafdeling bestaat uit een klein gezellig team waar een ieder met zijn of haar specifieke specialisme het verschil maakt. Als gecertificeerd Exact Support Partner zijn wij al jarenlang hét aanspreekpunt voor alle Exact software gerelateerde vragen. Daarnaast beantwoorden wij als officieel partner de eerstelijns supportvragen voor Scan Sys, Eddon, Orbis en Sumatra.

Wat worden jouw taken?

Een dag van een (Senior) Exact Support Specialist kan er als volgt uitzien:

  • We beginnen natuurlijk met een lekker kopje koffie of thee
  • Je bekijkt de vragen die per mail zijn binnengekomen en registreert ze in Exact Synergy
  • Inmiddels komen de telefoontjes binnen van klanten die jouw expertise of advies nodig hebben
  • Ondertussen los jij een issue van een support collega op waar jij toevallig eerder tegenaan bent gelopen
  • In de lunchpauze loop je gezellig een rondje of klets je bij aan de lunchtafel
  • Er komt een vraag binnen die buiten jouw specialisme valt, dit inventariseer je en speel je door naar een collega die hier meer van af weet
  • Met behulp van een interne training leer je bij over de laatste ontwikkelingen of wordt je verder getraind in een bepaald specialisme waar jouw interesse ligt
  • Aan het einde van de dag ga je met een voldaan gevoel naar huis omdat je klanten met jouw expertise verder hebt geholpen

Wat vragen we van jou?

Als (Senior) Exact Support Specialist voldoe je aan de volgende criteria:

  • MBO+ /HBO werk- en denkniveau
  • Technische kennis met betrekking tot ICT en Microsoft besturingssystemen
  • Kennis van SQL
  • Boekhoudkundige kennis
  • Ervaring met Exact software als supporter of applicatiebeheerder heeft de voorkeur, maar is geen vereiste

Wat kunnen wij je bieden?

  • Een sterk, gezond bedrijf met 35 jaar ervaring in de ICT-branche
  • Leuke collega’s in een klein maar gezellig team binnen een organisatie van meer dan  40 collega’s
  • Uitgebreide opleidings- en trainingsmogelijkheden
  • Doorgroeimogelijkheden naar consultancy
  • Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • 25 vakantiedagen + 1 non-sick day
  • Leuke bedrijfsuitjes en een gezellige vrijdagmiddagborrel

Ben jij enthousiast geworden door deze vacature? Mail dan je motivatie en CV naar Jolanda Paanakker (j.paanakker@computerplan.nl). Wil je meer weten over deze functie? Dan kun je contact opnemen met de teamleider van de afdeling Exact Support: Jacqueline van Koppen (j.vankoppen@computerplan.nl).

(Senior) Exact Support Specialist