Klachtenregeling

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van je te horen als je klachten hebt over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk.

Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je op grond van de koopovereenkomst mag verwachten. Het is in jouw belang om je klacht schriftelijk kenbaar te maken.

Indienen klacht

Maak je klacht aan ons kenbaar via één van onderstaande methoden:

  • Via ons contactformulier onderaan de pagina
  • Per e-mail aan het volgende e-mailadres: info@computerplan.nl

Als je een klacht bij ons indient, wordt deze zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen door ons beantwoord. Zorg er wel voor dat wij over de juiste informatie beschikken om contact met je op te nemen.

Geschil

Wordt een klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan bestaat de mogelijkheid om ICTWaarborg Mediation in te schakelen.

Neem contact op

Als je een klacht hebt willen wij er alles aan doen om dit op te lossen. Vul onderstaand formulier zo compleet mogelijk in zodat we samen tot de beste oplossing kunnen komen.