Exact CRM: het collectieve geheugen van de organisatie

Iedere afdeling binnen de organisatie verzamelt (klant)gegevens. Binnen Exact CRM komen deze klantgegevens samen op één klant- of contactpersoonskaart, waarop alle commerciële-, financiële- en service informatie inzichtelijk zijn. Deze informatie gebruik je vervolgens bij het aanmaken van workflows als verkoopkansen, fiatteringen of servicetickets en je bepaalt per stap wie wat moet uitvoeren. Wil je meer weten over Exact CRM? Neem contact op met één van onze experts!

Centraliseer marketing- en salesinformatie
Haal meer waarde uit leads en klanten
Verrijk klantprofielen met waardevolle informatie
Werk overzichtelijk via best practice templates

Bedrijfsprocessen binnen Exact CRM

Zet klantgegevens commercieel in

Sla alle communicatie en documentatie op vanaf het moment dat een lead binnenkomt. Via workflow gaat deze lead stap voor stap door het verkoopproces.

Bouw historie op

Transformeer je CRM in een zoekmachine vol oplossingen, klantgegevens en documentatie. Hierdoor vinden medewerkers snel de informatie die ze nodig hebben. 

Informatie inzichtelijk via de CRM-app

Door de CRM-app is alle informatie uit je CRM inzichtelijk vanaf je smartphone of tablet, beschikbaar voor AndroidiOS of Windows 10 (inlog vereist).

Download icoon

Mis geen verkoopkans door volledige klantgegevens. Ontdek hoe je het meeste haalt uit Exact CRM.

Download de brochure

Sla alle klantgegevens op in één centrale gegevensbron.

Inzicht van lead naar deal

Alle contactmomenten, inclusief de inhoudelijke afhandeling, leg je in Exact vast. Deze informatie hergebruik je op het moment dat de verkoopkans een order wordt. CRM stopt niet bij het binnenhalen van de klant; de historie blijft – binnen de regels van AVG/GDPR – altijd beschikbaar. De informatie zal naarmate de klantrelatie ontwikkelt, steeds verder worden verrijkt. Koppel gegevens van social media, website of e-mailmarketing toe aan de contactpersoon, zodat sales gericht kan targeten op het gedrag van bestaande- of nieuwe klanten. Al deze data gebruik je om het marketing- en sales proces te optimaliseren.

Werk met onze best practice templates voor Exact CRM

Op basis van onze ervaring met honderden CRM-implementaties hebben wij best practice templates ontwikkeld voor Exact CRM. Deze templates bestaan uit verkoopfunnels, taken, verzoeken, documenttypes, datastructuren en spilanalyses die standaard zijn binnen (bijna) iedere organisatie. Voordeel is dat deze templates snel en goedkoop te implementeren zijn, waardoor je Exact CRM snel up-and-running is. Wanneer dit niet bij je organisatie past denken we graag met je mee over de invulling van je CRM.

Al de informatie uit je CRM altijd bij de hand.

CRM en Business Intelligence gaan hand in hand, waardoor je in één overzicht op de hoogte bent.

Haal inzichten uit Exact CRM

CRM en Rapportage & Business Intelligence (BI) gaan hand in hand. Met CRM creëer je een eindeloze stroom aan klantinformatie en met Rapportage & BI geef je deze data betekenis aan de hand van analyses en rapportages. Door klantinformatie up-to-date te houden ben je altijd op de hoogte over de conversiepercentages van lead tot order, verkoopcijfers en forecasts per periode of per medewerker. Binnen Exact CRM zijn standaard spilanalyses los te laten, zodat je precies weet welke trends en ontwikkelingen bij klanten spelen.

Deel je CRM plannen met ons

Van plan om Exact CRM in te zetten voor jouw organisatie? Advies nodig of een second opinion? Wij helpen graag om het meeste uit jouw CRM software te halen.

 

   015 279 89 99

   info@computerplan.nl