Optimaliseer je dienstverlening

Als organisatie met een buitendienst is het een uitdaging om slim en efficiënt te werken om aan verwachtingen van de klant te voldoen. Door het plan voor Service Management verhoog je de snelheid tussen de order/storing, het realiseren en de uiteindelijke facturatie. Dit zorgt voor rust, de service manager kan vooruit plannen en de buitendienst weet precies wat van hen verwacht wordt. Door de combinatie van Exact Globe, Exact Synergy en de Field Service Q app is de administratie van order tot realisatie in te regelen. 

Meer weten over het plan voor Servicemanagement? Neem contact op met één van onze experts!

Grip op serviceprocessen
Integratie met administratie en ERP
Inzicht en registratie in de app

Optimale serviceprocessen

Flexibele planning

Aangemaakte tickets worden gekoppeld aan een medewerkers en automatisch in de planning gezet.

Service informatie in één systeem

Het onderliggende CRM zorgt ervoor dat alle service documentatie, communicatie en historie opgeslagen wordt onder de klant. 

Informatie in de app

In de app heeft de buitendienst alle informatie bij de hand, maar kunnen ze ook administreren, registreren en plannen. 

Begin de service in Exact Globe

De start van elk service proces begint wanneer je een order of storing van een klant binnenkrijgt. Deze order kan via Exact Globe worden aangemaakt op basis van de huidige of gewenste configuratie. Door de uitgebreide configuratie-opties ziet de binnendienst precies welke veranderingen aan welke apparaten zijn gemaakt om gelijk een order op maat aan te kunnen maken. Met Exact Globe heb je altijd inzicht in voorraden, service contracten. historie van een configuratie en stuur je aan het einde van het proces de factuur op maat.

Alle service activiteiten in Exact Synergy

Wanneer een order binnenkomt wil je deze zo snel mogelijk afhandelen om de klant tevreden te houden. Binnen Exact Synergy kan je de volledige service activiteit van configuratie naar planning tot realisatie afhandelen. Als de order via Exact Globe is aangemaakt begint het service proces in Exact Synergy en heeft de binnendienst de mogelijkheid om gelijk de juiste monteur op de juiste tijd voor de klant in te plannen. De buitendienst heeft direct inzicht in de configuratie, historie en de order of storing. Na realisatie kan de buitendienst-medewerker zijn uren, gebruikte materialen en opmerkingen over de order aangeven, zodat de binnendienst de factuur kan sturen.

Deel je Service Management plannen

Van plan om service management in te zetten voor jouw organisatie? Advies nodig of een second opinion? Wij helpen graag om het meeste uit jouw service management software te halen.

 

   015 279 89 99

   info@computerplan.nl