Persoonlijke ondersteuning door het Premium Support contract

Als organisatie wil je helemaal niet bezig zijn met software, updates en supportvragen, je wilt ondernemen! Om te kunnen focussen waar je goed in bent heb je experts nodig die je helpen om dat te bereiken. Door een Premium Support contract af te sluiten geniet je van de expertise van een aangewezen Exact Supportspecialist. Deze specialist denkt graag met je mee over je software en belt in op afstand om vragen en problemen op te lossen.

Met een premium support contract wordt een Exact-expert aan je organisatie toegewezen
Persoonlijke support
Met een premium support contract krijg je een snellere responstijd van max 8 uur (op werkdagen)
Snellere responstijd
Een premium support contract geeft je een vast aanspreekpunt op onze Exact helpdesk
Vast aanspreekpunt
Door een Premium support contract af te sluiten krijg je complete Exact Software ondersteuning

Wat houdt een Premium Support contract in?

Door een Premium Support contract bij ons af te sluiten geniet je van de volgende voordelen:

  • Een vast aanspreekpunt bij onze supportafdeling
  • Inbellen en op afstand support verrichten met Remote Support
  • Responstijd van max. 8 uur op werkdagen

Sluit een Premium Support contract af

Wil je een Premium Support contract bij ons afsluiten? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!